Seamaster 46 – 1981 – fully upgraded Quality Blue Water Cruiser (Polish/EU Flag).
Merkki
Seamaster
Malli
Seamaster 46
Vuosi
1981
Moottori
Perkins 4236
Polttoaine
Diesel
Pituus
14,05 m (46,1 ft)
Leveys
4,34 m (14,2 ft)
Syvyys
1,51 m (5 ft)
Paino
20 ton
Runko
Lasikuitu
Location
Portimao (Faro), PT
EUR 99 900
Seamaster 46 – 1981 – fully upgraded Quality Blue Water Cruiser (Polish/EU Flag).
Seamaster 46 - 1981 - täysin päivitetty korkealaatuinen Blue Water Cruiser (Puolan/EU-lippu).
Seamaster 46 -veneet on suunnitellut kuuluisa suunnittelija Robert Perry. Seamasteria on syystä kutsuttu "Nauticatiksi, jossa on ylimääräistä kaikkea". Fantastisen vahva vene, joka pärjää kaikissa ilmastoissa ja vesillä. TäydellinenCruiser pariskunnalle tai perheelle, joka haluaa erittäin turvallisen ja mukavan matkan minne tahansa maailmassa. Tunnet olosi turvalliseksi, olitpa sitten pohjoisessa, Patagonialla, Grönlannissa, Välimerellä tai Tyynellämerellä! ...S/Y TAO on täysin uudistettu, ja takilointi, sisustus, ulkoasu ja moottori on kunnostettu ja päivitetty viime vuosina.
Seamaster 46 on Taiwanissa rakennettu klassinen laatujahti
Seamaster 46 - 1981 - täysin päivitetty korkealaatuinen Blue Water Cruiser (Puolan/EU-lippu).
Seamaster 46 -veneet on suunnitellut kuuluisa suunnittelija Robert Perry. Seamasteria on syystä kutsuttu "Nauticatiksi, jossa on ylimääräistä kaikkea". Fantastisen vahva vene, joka pärjää kaikissa ilmastoissa ja vesillä. TäydellinenCruiser pariskunnalle tai perheelle, joka haluaa erittäin turvallisen ja mukavan matkan minne tahansa maailmassa. Tunnet olosi turvalliseksi, olitpa sitten pohjoisessa, Patagonialla, Grönlannissa, Välimerellä tai Tyynellämerellä! ...S/Y TAO on täysin uudistettu, ja takilointi, sisustus, ulkoasu ja moottori on kunnostettu ja päivitetty viime vuosina.
Seamaster 46 on Taiwanissa rakennettu klassinen laatujahti, joka tunnetaan maailmanlaajuisesti vankasta muotoilusta, tinkimättömästä laatuajattelusta ja upeista mukavuuksista. Niin sanottu "kansisalongin muotoilu" merkitsee miehistölle suurta vapautta, koska veneen sisällä on hyvä näkyvyys ja vältytään tyypilliseltä "kellaritunnelmalta", jota voi kokea perinteisissä purjeveneissä. Ohjaamossa on koirankoppi, joka suojaa miehistöä kaikentyyppisiltä sääolosuhteilta, jos päätät oleskella ulkona hyvin suojatussa ohjaamossa. Sisällä on hiljattain päivitetty salonki, jossa on korotettu ruokailutila, jossa on 6 istumapaikkaa, ja suuri keittiö/keittiö, joka on erotettu hienosta perähytistä (johon on suora pääsy sekä peräkannelta että salongista) ja suuresta keulahytistä. Tietenkin sinulla on kaksi päätä/kylpyhuonetta, oma kylpyhuone perähyttiin ja yksi eteenpäin ennen keulahyttiä. Tämä tekee Seamasterista täydellisen veneen, jossa on erittäin mukava purjehtia ja asua pitkiä aikoja ja kaikissa ilmastoissa. Peräosassa on ainutlaatuinen avoin perätila (jossa on Grannyrails ja uimalaiturin ovi), joka sopii täydellisesti sukeltamiseen, kalastukseen, rentoutumiseen, syömiseen, nukkumiseen, lastiin... jne. 20+ tonnin paino täysin kuormattuna luo mukavan purjehduksen kaikilla purjehdusalueilla. Sen vääntömomentti kuljettaa sitä helposti aaltojen läpi ja purjehtii hyvin jopa kevyessä tuulessa. Yli 20 tonnin alukseksi S/Y TAO yllättää monet nopeudellaan kevyissä olosuhteissa. Rungossa on puolipitkä modifioitu eväke köli ja lisävarmuutta tuo skeg-tuettu peräsin. Korkeat sivut ja korkeat kiinteät ruostumattomasta teräksestä valmistetut kaiteet (New Grannyrails) sekä erittäin vakaa ylimitoitettu takilointi tekevät siitä turvallisen ja vahvan alustan pitkän matkan risteilyyn ja erittäin mukavaksi liveaboard-alukseksi.
Tässä veneessä on kaikki mukavuudet, kuten täysin kunnostettu 80HP Perkins-moottori, valtavat vesi- ja dieselsäiliöt, aurinkopaneelit, 2 invertteriä, kaksoisgeneraattorit moottorissa, suuri keittiö/keittiö, 2 kahden hengen hyttiä, 2 wc/kylpyhuonetta - erillinen suihkuhytti, helppo pääsy moottori- ja sähköasennuksiin jne. Mahdollisuus ohjata venettä sekä ulkoa että sisältä (kauko-ohjatun autopilotin kautta) luo turvallisuutta kovalla säällä ja tarjoaa mahdollisuuksia käyttää venettä huomattavasti enemmän kuin monilla muilla venetyypeillä.
Sisustus on klassista, tyylikkäästi lakattua taiwanilaista tiikkiä. Tiikkilattiassa on 13 kerrosta Epifanes-lakkaa.
Tämä vene on vuodelta 1981 ja on päivitetty lähes kaikissa veneen osissa viime vuosina, kuten takilointi, moottori, aurinkopaneelit, tuuligeneraattori, vesigeneraattori, Targa, ruostumaton teräs kiinteä kaide (Grannyrails), runko Coppercoated (ja siksi tarvitsee antifoul maali seuraavan vähintään 10 vuotta), kaikki venttiilit ja läpiviennit korvattu Trudesign komposiittiyksiköt.
Ensimmäinen omistaja oli amerikkalainen venemeklari, joka omisti sen 6 kuukautta ennen kuin myi sen eteenpäin. Toinen omistaja purjehti Yhdysvalloista Espanjaan ja sitten paikallisesti Euroopassa. Omistaja numero kolme oli brittiläinen omistaja, joka purjehti sitä 5 vuotta Euroopassa, kunnes nykyinen omistaja osti sen vuonna 2013 Espanjasta. Nykyinen omistaja on tehnyt veneeseen valtavan määrän töitä ja asunut veneessä toisinaan oleskellessaan Euroopassa. Hän suunnitteli Blue Water Cruise, mutta perhetilanne muuttui ja hän muutti nyt Kaukoitään ja aloitti uuden elämän ja liiketoiminnan, ja siksi hänellä ei ole enää aikaa purjehtia häntä ja haluaisi myydä hänet jollekulle, joka voi käyttää tätä hienoa jahdin ja nauttia kaikista parannuksista ja päivityksistä, jotka on tehty hänelle.
Varusteet ja tosiasiat: Varusteet ja tosiasiat: Varusteet ja tosiasiat: Varusteet ja tosiasiat:
Varusteet: Yleistä:
- Mallivuosi 1981
- Pituus: 46,00 jalkaa / 14,02 metriä.
- Pituus vesilinjalla: 40.00 ft / 12.19 m.
- Leveys: 14.25 ft / 4.34 m.
- Syväys: 1,78 m / 5,83 ft.
- Rungon nopeus: 8,5 solmua
- Siirtovoima: 33.000,00 lbs / 14.969 kg.
- Mastokorkeus (vesilinjan yläpuolella) n. 19 m.
- Pohjaratkaisu: kaksi hyttiä ja yhteensä 6 vuodepaikkaa, joista 2 salongissa.
- Kannella tai ohjaamossa ei ole tiikkiä.
- Perkins 4236, 80HP (täysin kunnostettu, 1 tunti moottoriajoa kunnostuksen jälkeen).
- Vaihteisto: Borg Warner Velvet drive (UUSI uusittu).
- Kolmilapainen Flexifold-taittopotkuri (UUSI) ja 1 ylimääräinen kiinteä potkuri varalla.
- Dieseltankki noin 1100 litraa (GRP).
- Päiväsäiliö (painovoimasäiliö) noin 75 litraa.
- Suora akseli
- Keulapotkuri Vetus 50 kgf, 350A.
- Sähköinen ankkurivinssi ohjaamon ohjauksella ja ROCNA 30 kg ankkurilla ja 70 m galvanoidulla ketjulla (UUSI).
Navigointi ja elektroniikka
- Useita uusia Raymarine I60- ja i70-mittareita syvyyttä, nopeutta ja tuulta varten ohjaamossa.
- Karttaplotteri, Simrad NSS7 Evo 2.
- AIS, yksi aktiivinen ja yksi passiivinen. (aktiivinen konfiguroitava)
- Tutka Simrad laajakaistainen 4G
- Kaiutintorvi (kytkettävä - mutta kaikki kaapelit mastossa uudet).
- Autopilotti Raymarine.
- Kompassi
- VHF
- Radio Bluetoothilla (täydellinen BOSE-äänijärjestelmä)
- Tuulilasin - Hydrovane
- Valmistautunut Iridium Go -laitteeseen (antenni, kaapeli, pidike).
- NMEA 0183/2000
- Faradayn laatikko elektroniikan suojaamiseksi salamaniskuilta.
Takilointi ja purjeet:
- Kaikki mastossa olevat kaapelit uusittu.
- Mastopää vahvistettu läpäisemään koodi 0.
- Uusi ruostumattomasta teräksestä valmistettu hanhenkaula
- Sisäinen esipurje
- Potkuri paineilmalla (UUSI)
- Uusi Selden Furlex S400 (UUSI) (UUSI)
- Suurpurje 90 prosenttia
- Genua (UUSI)
- Jenkki 90 prosenttia
- Vinssit: Ohjaamo: Lewmar 3-nopeuksinen 44, Harken 2-nopeuksinen, voimasuhde 48 itsekelaus. Masto: 1 Bar-low 25 itsekurottava, 2 Anderson 34 itsekurottava.
- Kaikki seisovat takilukset uudet Staloksilla (UUTUUS).
- Kaikki juoksutakilaukset (UUSI)
Akut ja lataus
- Maasähköliitäntä Virta: 12V ja 220V järjestelmä.
- Akkulaturi: Sterlin ProCharge Ultra 60A.
- Moottorin kaksoisgeneraattorit 70 ampeeria + 140 ampeeria.
- 12 V:n moottorin käynnistysakku - 2*75 Ah (asennetaan).
- 12 V:n käyttöakut kahdessa pankissa - pääakku: 4*390 Ah + lisäakku: 2*100 Ah (2 vuotta vanha).
- PÄÄAKKUPANKKI TARVITSEE VAIHTOA
- 5 aurinkopaneelia (yhteensä 690W) 240W+450W wattia.
- Vesigeneraattori "Sailnsea.com"
- Superwind tuuligeneraattori
- Kaikki sisä- ja ulkovalot LED
- Kaikki navigointivalot LED
- 2 invertteriä 1500W ja 300W True Sine Wave asennettu (1 kytkettävä).
Vesi, lämmitys ja viemäröinti:
- 30 litraa.
- 2 käymälää - 1 Skipper-malli, jossa on suuri kulho ja käsihuuhtelu, 1 sähköhuuhtelu
- 1 erillinen suihku - perässä
- 1 n. 20 litran GRP-säiliö keulassa ja 1 n. 80 litran muovisäiliö perässä.
- Vesisäiliö n. 1000 litraa.
- Paineistettu vesi
- 2 sähköistä pilssipumppua
- 1 manuaalinen pilssipumppu
- Kaasukeitin, kardaanikiinnitteinen
- Mikroaaltouuni (myös kardaanikiinnitteinen)
- Jääkaappi (kompressori) 80 litraa
- Pakastin 160 litraa (sekä jääkaappi että pakastin ovat supereristettyjä ja aurinkoenergialla toimivia).
- Uimatikkaat uintia varten
- Suihku myös perätasanteella
Erilaiset varusteet
- Runko kiinteää 2 tuuman lasikuitua
- Rungon osmoosin estävä pohjamaalaus
- Runko kuparipinnoitettu SlickHullin toimesta Portimaossa (UUTUUS).
- Hydraulinen ohjaus
- Luukut, ikkunalasit uusittu (UUSI)
- Paapuurin puoleiset ikkunat vaihdettu (UUSI)
- Zodiac 6 hengen pelastuslautta
- Paljon varaosia ja lisävarusteita.
- Erilaisia turvavarusteita, palosammuttimia, pelastusköysiä jne.
HUOMAUTUS: Vene on maalla Portimaossa. Paikalliset ammattilaiset ja mekaanikot ovat suorittaneet kaikki olennaiset työt. Moottori ja vaihdelaatikko on juuri uusittu (testattu ja OK), mutta moottori ja voimansiirto on kytkettävä toisiinsa, moottori on käynnistettävä ja potkuri on asennettava (tämän kustannukset maksaa nykyinen omistaja ja kaikki osat ovat saatavilla).
Seamaster 46 - 1981 - täysin päivitetty korkealaatuinen Blue Water Cruiser (Puolan/EU-lippu).
Seamaster 46 -veneet on suunnitellut kuuluisa suunnittelija Robert Perry. Seamasteria on syystä kutsuttu "Nauticatiksi, jossa on ylimääräistä kaikkea". Fantastisen vahva vene, joka pärjää kaikissa ilmastoissa ja vesillä. TäydellinenCruiser pariskunnalle tai perheelle, joka haluaa erittäin turvallisen ja mukavan matkan minne tahansa maailmassa. Tunnet olosi turvalliseksi, olitpa sitten pohjoisessa, Patagonialla, Grönlannissa, Välimerellä tai Tyynellämerellä! ...S/Y TAO on täysin uudistettu, ja takilointi, sisustus, ulkoasu ja moottori on kunnostettu ja päivitetty viime vuosina.
Seamaster 46 on Taiwanissa rakennettu klassinen laatujahti
Muut laitteetWind generator, Water generator, Granny Rails etc
Sekalaiset
Teho 230VKyllä
Veneen nimiTAO
AkkulaturiKyllä
Paristot2*75, 4*390, 2*100
Paineistettu vesiKyllä
KuumavesisäiliöKyllä
PilssipumppuKyllä
VinssiYes
Sähköinen vinssiKyllä
VesisäiliöKyllä
Rungon numero644401
LaivarekisteriPOLAND (EU)
Vesisäiliö (litroina)1000
WatermakerEi
Kuvaus ja varustelista ovat omistajan toimittamia ja YachtBroker ei ole vastuussa mahdollisista virheistä tai epätarkkuuksista.
Katso myös ...
YachtBroker on Skandinavian suurin ammattimaisten venevälittäjien ketju, joka auttaa satoja tyytyväisiä asiakkaita ostamaan ja myymään veneitä vuosittain.