Aina silloin tällöin saamme pelkkästä ilosta kananlihalle ja märät silmät, kun näemme kauniin laivan. Näin kävi, kun näimme laivan ensimmäistä kertaa. Ei tarvitse etsiä kaukaa löytääkseen yhtä kauniin ja hyvin valmistetun veneen kuin tämä. Kyseessä on ehkä maailman kaunein Molich X-meter.
Vene on viimeisimpänä rakennettu X-mittari. Runko ja kansi on valettu Stubbekøbingissä. Teak-kansi ja osa puutöistä on tehty Hundested Baadeværftissä (vanha Molichin telakka). Veneessä on useita vahvistuksia, kuten ylimääräisiä jousipalkkeja - useita pitkittäisiä laipioita/hyllyjä, jotka on lasitettu. Lisäksi on lisätty hiilikuitukiskoja. Kannen alapuolella, verhoilun takana, kaikki on maalattu kaksikomponenttisella Poly Best -maalilla, jote
Aina silloin tällöin saamme pelkkästä ilosta kananlihalle ja märät silmät, kun näemme kauniin laivan. Näin kävi, kun näimme laivan ensimmäistä kertaa. Ei tarvitse etsiä kaukaa löytääkseen yhtä kauniin ja hyvin valmistetun veneen kuin tämä. Kyseessä on ehkä maailman kaunein Molich X-meter.
Vene on viimeisimpänä rakennettu X-mittari. Runko ja kansi on valettu Stubbekøbingissä. Teak-kansi ja osa puutöistä on tehty Hundested Baadeværftissä (vanha Molichin telakka). Veneessä on useita vahvistuksia, kuten ylimääräisiä jousipalkkeja - useita pitkittäisiä laipioita/hyllyjä, jotka on lasitettu. Lisäksi on lisätty hiilikuitukiskoja. Kannen alapuolella, verhoilun takana, kaikki on maalattu kaksikomponenttisella Poly Best -maalilla, joten raakaa lasikuitua ei ole. Köli (lyijy) on uutta mallia, jolla 4 venettä purjehtii (voi olla enemmän.)
Voit selvästi nähdä tämän veneen rakentamisessa käytetyn laadukkaan käsityötaidon. Komponenttien ja materiaalien valinnassa ei ole tehty kompromisseja, tässä voimme mainita runsain mitoin; Andersenin vinssit - Seldénin lohkot - Ronstanin sylikärryt - Volvo Penta moottori - Raymarinen navigointipaketti - Tystor-laturi - Eberspacher-öljypoltin - Seldénin takilointi (on hieman korkeampi kuin standardi. On olemassa useita veneitä, jotka purjehtivat tällä tyypillä, mutta tässä on kuitenkin leijariggaus, jotta genuaa voidaan johtaa yläosaan).
Vene on täydellisessä kunnossa, ei ole koskaan kilpaillut ja on valmis ottamaan haltuun. On aina säilytetty sisätiloissa hallissa talven ajan. Jos olet purrut hullu rakastaja ja haluat kauniin purjeveneen, niin sinun on ehdottomasti nähtävä tämä vene.
Voit lukea tämän veneen testin Bådmagasinetissa tai voimme lähettää sen sinulle.
Tämä on ehdottomasti vene, joka kannattaa nähdä, joten soita saadaksesi lisätietoja tai katselmuksen.
Aina silloin tällöin saamme pelkkästä ilosta kananlihalle ja märät silmät, kun näemme kauniin laivan. Näin kävi, kun näimme laivan ensimmäistä kertaa. Ei tarvitse etsiä kaukaa löytääkseen yhtä kauniin ja hyvin valmistetun veneen kuin tämä. Kyseessä on ehkä maailman kaunein Molich X-meter.
Vene on viimeisimpänä rakennettu X-mittari. Runko ja kansi on valettu Stubbekøbingissä. Teak-kansi ja osa puutöistä on tehty Hundested Baadeværftissä (vanha Molichin telakka). Veneessä on useita vahvistuksia, kuten ylimääräisiä jousipalkkeja - useita pitkittäisiä laipioita/hyllyjä, jotka on lasitettu. Lisäksi on lisätty hiilikuitukiskoja. Kannen alapuolella, verhoilun takana, kaikki on maalattu kaksikomponenttisella Poly Best -maalilla, jote
Kuvaus ja varustelista ovat omistajan toimittamia ja YachtBroker ei ole vastuussa mahdollisista virheistä tai epätarkkuuksista.
Katso myös ...
YachtBroker on Skandinavian suurin ammattimaisten venevälittäjien ketju, joka auttaa satoja tyytyväisiä asiakkaita ostamaan ja myymään veneitä vuosittain.