Päivitetty 2020-2024 lähes kaikki pysyvän lautta elektroniikkaan ja sisustus
Westerly W35 (36), erittäin harvinainen muunnelma Laurent Gilesin suunnittelemasta Conwaysta, Westerlyn aikansa lippulaivasta. Westerly Conway oli suuri uutinen, kun se lanseerattiin ensimmäisen kerran vuonna 1974. Pian sen jälkeen sen sisaralukset Galway ja Medway tulivat mukaan laajentamaan mallivalikoimaa. Vuonna 1978 Westerly aloitti rajoitetun määrän W35-luokan alusten valmistuksen, vain kolmea runkoa valmistettiin, ja jokaisessa niistä käytettiin päivitettyjä materiaaleja ja varusteita. W35-mallissa käytetään samaa hyväksi havaittua 36-jalkaista Conwayn runkoa, mutta se on suunniteltu erityisesti pariskunnalle, joka voi tehdä pitkiä matkoja mukavas
Päivitetty 2020-2024 lähes kaikki pysyvän lautta elektroniikkaan ja sisustus
Westerly W35 (36), erittäin harvinainen muunnelma Laurent Gilesin suunnittelemasta Conwaysta, Westerlyn aikansa lippulaivasta. Westerly Conway oli suuri uutinen, kun se lanseerattiin ensimmäisen kerran vuonna 1974. Pian sen jälkeen sen sisaralukset Galway ja Medway tulivat mukaan laajentamaan mallivalikoimaa. Vuonna 1978 Westerly aloitti rajoitetun määrän W35-luokan alusten valmistuksen, vain kolmea runkoa valmistettiin, ja jokaisessa niistä käytettiin päivitettyjä materiaaleja ja varusteita. W35-mallissa käytetään samaa hyväksi havaittua 36-jalkaista Conwayn runkoa, mutta se on suunniteltu erityisesti pariskunnalle, joka voi tehdä pitkiä matkoja mukavasti. Ainutlaatuiset ominaisuudet, kuten runsaat säilytyslokerot, "syvä" peräohjaamo, suurempi salonki ja tietenkin loistava merenkäynti ja purjehdusominaisuudet tekivät W35:stä avaimet käteen -valinnan pitkäaikaiseen matkantekoon. On helppo ymmärtää, miksi Westerly Conway oli niin suosittu matkajahti 70- ja 80-luvuilla ja on edelleen suosittu sen fantastisen rakennuslaadun ja todistetun suorituskyvyn ja vakauden ansiosta.
"SY Tonic" on 36-jalkainen peräkannella varustettu peräkannella varustettu jahdin ruoriohjaus ja mastopäässä oleva Bermudan sloop-varustus on valmis asumaan aluksella, ja mikä tärkeintä, se on 100-prosenttisesti valmis lähtemään purjehtimaan tänä kesänä.
Täydellinen remontti ja päivitykset valmistuivat 2020-21 nykyisen omistajan toimesta (mukaan lukien nykyaikaistaminen, jotta se olisi mukava asua aluksella) ja paljon myöhempiä päivityksiä tähän asti. Vene on purjehtinut 6000NM Yhdistyneestä kuningaskunnasta, asuu tällä hetkellä Portugalissa ja on ollut osa-aikaisesti asunut aluksella vuodesta 2021 lähtien.
Tämä suhteellisen pieni vene on täydellinen, turvallinen ja laadukkaasti suunniteltu risteilijä, erittäin mukava jopa kovassa meressä. Pariskunnalle, joka haluaa risteillä valtamerillä, asua aluksella tai jopa vain saada hänet enemmän rannikkopurjehdukseen, hän on loistava valinta laadussa, mukavuudessa ja ei vähiten koossa, joka tekee kustannukset venesatamien alhaisemmalla tasolla kuin vain muutaman metrin suuremmat veneet. Hänellä on kaikki valmiina risteily vaihtoehtoja haluat, kuten suuri ruostumattomasta teräksestä targa kaari perässä 430 W aurinkopaneelit, tuuligeneraattori jne. Myös suuri 20 kg Rocna-ankkuri 70 metrin 8 mm ankkuriketjulla. Uudet välineet kaikkialla, mukaan lukien uusi digitaalinen tutka, AIS, kaikki LED-valot, seisova rigg (ostettu 2017 / asennettu 2020) ja paljon muuta.
Täällä on sellainen vene, joka on yksinkertaisesti rakennettu kestämään ja laadukkailla yksityiskohdilla ja pitkäaikaisilla ratkaisuilla. Westerly tunnetaan hyvin Yhdistyneessä kuningaskunnassa ja Pohjois-Euroopassa, ja sitä verrataan usein Hallberg-Rassyn, Moodyn ja Malön kaltaisiin veneisiin vuosilta, jolloin telakat rakentavat jahteja, joiden rungon paksuus ja rakentamisen laatu kestävät. Erittäin suuri varastointikapasiteetti sekä ohjaamossa että veneen sisällä on yksinkertaisesti ainutlaatuinen ja sitä arvostetaan suuresti risteilyn aikana.
Sen syvä ohjaamo on hyvä suunnittelun piirre. Se tuntuu erittäin turvalliselta, kun olet merellä, liikut tai trimmaat. Suuri kaari perässä kuljettaa aurinkopaneeleita ja tuuligeneraattori on myös ylimääräinen turvaominaisuus, kun liikkuvat peräkannella, sekä hyödyllinen linjat, onkivavat, fenders tai muut.
Kaksi istuinta peräkulmissa on suosikkipaikkasi, kun risteilet tasaisella säällä ja nautit aalloista ja merielämästä täysin.
Tämä 1979, Westerly W35 on osoittautunut kaikentyyppisissä merissä ja säässä, sekä kylmemmällä pohjoisella pallonpuoliskolla Yhdistyneessä kuningaskunnassa, Atlantin rannikolla Euroopassa, Biskajanlahdella ja osissa Välimerta SY TONIC on nyt hyvin suojatussa Marina de Lagosissa Algarven aurinkoisella rannikolla Portugalissa, odottamassa uutta omistajaansa. Se on valmis lähtemään monien päivitysten ja säännöllisten huoltojen jälkeen. Laituripaikka Marina de Lagosissa on maksettu kesäkuuhun 2025 asti.
S/Y TONICilla on pitkä lista parannuksia ja päivityksiä, sillä nykyinen omistaja on tehnyt sen valmiiksi sinisen veden risteilyyn. .... Katsokaa vain eritelmää ja hämmästyttävää luetteloa päivityksistä ja sisätilojen uusimisesta myöhempinä vuosina.
Ohjaamossa kaikki on sijoitettu optimaalisesti niin, että venettä voi purjehtia yksin tai kahdella henkilöllä. Ohjaamon korkeat selkänojat tarjoavat mukavuutta ja mukavuutta, ja suuren roiskeläpän alla olet hyvin suojassa säältä.
Kun laskeudut portaita alas salonkiin, sinua tervehtii valoisa ja päivitetty sisustus, jossa on kaikki uudet harmaa/valkoiset laatutekstiilit. Lattia on klassista tiikkiä ja sen alla on hyvät säilytystilat. Korkeus noin 1,90 mtr.
Paapuurin puolella on navigointialue, jossa on kaikki tarvittava instrumentteja, viestintää ja navigointia varten sekä paneeli sähköasennuksia ja kytkinpaneelin ohjausta varten. Kaikki sähköiset asennukset on uusittu ja johdotettu uudelleen, ja ne on dokumentoitu hyvin, ja niihin on helppo pääsy.
Paapuurin puolella navigointialueen takana on myös suuri perätila, jossa on valtavat varastotilat ja useimmat elektroniset asennukset (oli ennen kapea merenpohja). Paljon tilaa varastointiin, purjeisiin, kansiin jne. tai toiseen jääkaappiin tai pakastimeen. Nykyään täällä säilytetään jopa erillistä ilmastointilaitetta.
Tyyrpuurin puolella on keittiön alue, jossa on, pesuallas, 2-liesi, w grillilevy ja uuni ja hyvän kokoinen jääkaappi työtasossa. Hyvää tilaa kaikille keittiötarvikkeille, elintarvikkeille jne.
Edessä keittiö ja navigointi alue löydät salonki valtava uudelleen rakennettu sohva / parivuode paapuurin puolella ja yksi pitkä sohva, joka muuntaa leveä yhden hengen vuode tarvittaessa tyyrpuurin puolella. Välillä sohvat on suuri irrotettava pöytä välillä taittuvat sivut, jossa vähintään 4-6 henkilöä mukava voi istua pöydän ympärillä, ja jos olet enemmän kuin 2 henkilöä aluksella salonki voidaan käyttää 3 enemmän henkilöitä nukkuu. Kaikki salonki on rakennettu uudelleen nykyisen omistajan toimesta, ja monet älykkäät ja käytännölliset ratkaisut, joissa on kaapit varastointiin hyllyjen sijasta. Lisäksi kaikki uudet kankaat, omistaja myös eristetty vene, sekä turvata mukava sisäilmasto, mutta myös välttää kosteutta. Pöytä Saloon voidaan siirtää ohjaamoon ja siten tarjota ulkona istuinalue pöydän välillä.
Veneen keulaosassa olevassa kahden hengen hytissä (Owners Cabin) on vaatekaapit ja säilytystilat. Keulahytin ja salongin välissä on tilava pää, jossa on pää/wc ja suihku.
Nykyinen omistaja valmisteli hänet Blue Water Cruising, varmistaen, että kaikki veneen näkökohdat ovat korkealaatuisia, ja odottaa ongelmattoman purjehduksen pitkäksi aikaa. Omistaja asui osa-aikaisesti aluksella, mutta nyt hänellä on muita työ- ja vapaa-ajan sitoumuksia, joten hän on päättänyt antaa SY TONICin siirtyä uusille omistajille, jotka voivat täysin nauttia purjehdusvalmiista ja asua aluksella mukavassa koossa olevasta veneestä.
Se on tällä hetkellä rekisteröity Yhdistyneessä kuningaskunnassa, ja se on peräisin ajalta ennen EU:n arvonlisäverovaatimuksia veneille ja ajalta, jolloin Yhdistynyt kuningaskunta oli osa Euroopan unionia. Omistaja on sertifioitu veneen katsastaja, ja siksi ammattitaitoinen mitä on ja tarvittiin, jotta vene olisi parhaassa kunnossa. Tämä on vene sinun täytyy nähdä!
Varusteet ja tosiasiat:
Yleisesti ottaen:
- Nimi: Nimi: S/Y TONIC
- Rakennettu: 1979
- Rakennuttaja: TONIC, TONIC: Rakennuttaja: TONIC, TONIC, TONIC, TONIC, TONIC, TONIC: Westerly Marine Construction Ltd.
- Suunnittelija: Jack Laurent Giles
- HIN/rakennusnumero: SI78 / SOU801829 (Lloydsin numero).
- Runkotyyppi: Fin, peräsin skegillä.
- Takilointi: Peräsintyyppi: Mastopää Sloop.
- Pituus: 35,75 jalkaa / 10,90 m.
- LWL: 30,42 jalkaa / 9,27 m.
- S.A. (ilmoitettu): 502.00 ft² / 46.64 m².
- Puomi: 11,16 jalkaa / 3,40 m.
- Mastokorkeus (sillan korkeus): 14 m
- Siirtymä: 1,5 m: 7,314 kg: 16,125.00 lb / 7,314 kg.
- Painolasti: 7,167.00 lb / 3,251 kg.
- Suurin syväys: 1,83 m / 6,00 ft.
- Rakenne: Rakenne: 1,5 m Kuituvahvisteinen polymeeri
- Pohjapiirustus, jossa on yksi keulan päällikön hytti
- Yksi pää/kylpyhuone/wc/suihku
Moottori
- Moottori: Mercedes-Benz OM636-900-003, 42HP Diesel (uusittu 2021).
- Moottorin käyttötunnit noin 2500 tuntia (900 tuntia uusimisen jälkeen).
- Moottorin sarjanumero: 41672
- Uusi akseli/akseli (2023) ja uusi Cutlas-laakeri (2021).
- Uusi Volvo Penta perälaippa (2023)
- Uusi 3 kiinteälapainen potkuri (2024)
- Köydenleikkuri
- Dieseltankki 125 litraa (perässä) (Techtank/Muovi) (2023)
Navigointi ja elektroniikka
- Raymarine Element 9 S Plotter tutkalla/overlayllä ja AIS:llä (2021).
- Raymarine I50-sarjan Dept/Speed-mittarit (2021).
- Raymarine I60 tuulimittari (2021)
- DST-nopeus/syvyys/lämpötila-anturi (2021)
- Langaton Raymarine Quantum 18 tuuman Raydome Q24W tutka (2021)
- AIS700 B-luokan tranceiver, jossa on integroitu jakaja (2021).
- VHF NAVMAN VHF 7100
- VHF-käsilaite Standard Horizon HX300
- Raymarine EV200 autopilotti (2020)
- Kompassi
Riggaus ja vinssit:
- Veturit: Mastopää Sloop One-spreader Kansi asteittainen takilointi
- Mastoa vahvistettu ja kunnostettu (2021).
- Plastimo-genuaanin kelauslaite
- Seisova takilointi (ostettu 2017) asennettu vuonna 2020.
- Uudet kansitason ketjupellit (2021).
- Kaikki juoksutakilaukset uusittu osana huoltoa vuosina 2021-2025.
- Uusi sisäpuolinen irrotettava ja säädettävä keulapurje (Cutter Stay) (2021).
- Spinnakerin napa
- 2*Lewmar 43 ja 2*Lewmar 30 + 3 * Lewmar maston päällä.
Purjeet / purjeet:
- Pääpurje batterned w 3 reefing pistettä - Epävarma ikä, mutta OK kunnossa.
- Käärinverho 110% - (2021).
- Ylimääräinen 130% genua - OK kunto , vanhempi kuin 2021.
- Risteilyvarjo (2021)
- Myrskypurje (2021)
- Uusin kangas kaikkialla - lazybag/Stackpack, sprayhood, Cockpit Shade purje (2021).
Akut ja lataus
- Maavirtaliitäntä Nykyinen: 240V järjestelmäpaneeli ja katkaisijat.
- VICTRON EasyPlus 1600VA (3000W huipputeho) Invertteri ja laturi 70A , 4A trickle käynnistysakulle. (Lithium lataus valmis). (2022)
- Galvaaninen erotin
- Aurinkopaneeli 2x215W kaaren päällä
- Victron 100/30 MPPT-säädin aurinkopaneelille
- Victron ARGO FET Split diodi laturi.
- SilentWind Pro tuuligeneraattori kaaren päällä
- SilentWind MPPT-säädin tuuligeneraattorille.
- 2x 120Ah kotimaiset AGM-akut (2024)
- Moottorin käynnistysakku (2020)
- Kaikki LED-navigointi- ja kansivalot kaikkine johdotuksineen (2021)
- Vene johdotetaan kokonaan uudelleen tinatuilla merenkulkulaatuisilla kaapeleilla, Bluesea Systems -kytkinlaitteilla ja -kiskoilla (2021).
- Kaikki LED-hytin valot ja useat USB/USBC-pistorasiat (2021).
Vesi, lämmitys ja viemäröinti:
- Vedenlämmitin, joka lämmittää sekä maavirralla (älykkään vaihtosähköisen invertterin kautta) että moottorilla.
- Jabsco Electric Toilet/heads (2021-22) - Varapumppu aluksella.
- Vessaletkut vaihdettu (2021-22)
- Säiliö (2021-22)
- Makean veden pumppu
- Uudet kylmän ja lämpimän veden putkistot (2021)
- Makean veden varapumppu keittiössä
- Paineistetut kuuma- ja kylmävesihanat keittiössä ja pukuhuoneessa.
- Ruostumattomasta teräksestä valmistettu 190 litran makeanveden säiliö keulakaukalon alla (2021).
- Automaattinen pilssipumppu (2021)
- Käsikäyttöinen pilssipumppu ohjaamossa (2021)
- Taylor 2-liekkinen liesi uunilla ja erillisellä grillilevyllä
- MAGMA-grilli ulkona
- Jääkaappi 12v 65ltr ovi aukeava ja pakastelokerolla (2021)
- Ylös aukeava jääkaappi keittiössä
- Eperspächer (diesel) -lämmitin (asennettu mutta irrotettu).
- 2x öljytäytteiset 220v sähköpatterit
- Ilmastointi 5000BTU AC-yksikkö (voidaan käyttää venesatamissa).
- 4xCalframo tuulettimet (2024)
- Windscoop
Miscellaneous
- Sähköinen Lewmar vinssi keulassa (2023)
- ROCNA 20kg ankkuri (2023)
- Vara-ankkuri 33 kg CQR-ankkuri
- 75 metriä 8mm galvanoitu ankkuriketju (2023)
- Ruostumattomasta teräksestä valmistettu peräkaari (Targa) (2020)
- Runkokäsittely 3 kerrosta Micron 350 Antifouled (toukokuu 2024).
- Runko oli kuparipinnoitettu 2001 - mutta se on maalattu myöhemmin.
- Keelin liitos epoksattu ja 3 kerrosta antifoulausta toukokuussa 2024.
- Kannen kunnostus - uusi saarnastuoli, uudet turvaköydet, KiwiGripin levitys kannelle (2021).
- Pelastuslautta SeaSafe 6 hengen ISO9650.1 (toukokuu 2021).
- AB8 Ultralight Rib Hyperlon - 2023 w 6hp Yamaha perämoottori (ei sisälly, mutta voidaan neuvotella erikseen).
- Misc Turvalaitteet , EPIRP, Useita palosammuttimia, Pelastusköydet, Bosan Chair, kiipeilyvaljaat, varaosat jne.
- Taita pyörä (säilytetään kaapissa ohjaamossa).
- Riippumatto
Päivitetty 2020-2024 lähes kaikki pysyvän lautta elektroniikkaan ja sisustus
Westerly W35 (36), erittäin harvinainen muunnelma Laurent Gilesin suunnittelemasta Conwaysta, Westerlyn aikansa lippulaivasta. Westerly Conway oli suuri uutinen, kun se lanseerattiin ensimmäisen kerran vuonna 1974. Pian sen jälkeen sen sisaralukset Galway ja Medway tulivat mukaan laajentamaan mallivalikoimaa. Vuonna 1978 Westerly aloitti rajoitetun määrän W35-luokan alusten valmistuksen, vain kolmea runkoa valmistettiin, ja jokaisessa niistä käytettiin päivitettyjä materiaaleja ja varusteita. W35-mallissa käytetään samaa hyväksi havaittua 36-jalkaista Conwayn runkoa, mutta se on suunniteltu erityisesti pariskunnalle, joka voi tehdä pitkiä matkoja mukavas
Kuvaus ja varustelista ovat omistajan toimittamia ja YachtBroker ei ole vastuussa mahdollisista virheistä tai epätarkkuuksista.
Katso myös ...
YachtBroker on Skandinavian suurin ammattimaisten venevälittäjien ketju, joka auttaa satoja tyytyväisiä asiakkaita ostamaan ja myymään veneitä vuosittain.