• Beneteau Blue II #14
  • Beneteau Blue II #73
  • Beneteau Blue II #72
  • Beneteau Blue II #78
Beneteau Blue II
FacebookLinkedIn
  • Merkki
  • Beneteau
  • Malli
  • Blue II
  • Vuosi
  • 1987
  • Moottori
  • 2 x 10 kW E-Torque (2013)
  • Polttoaine
  • Sähkö
  • Pituus
  • 10,4 m (34,1 ft)
  • Leveys
  • 5,95 m (19,5 ft)
  • Syvyys
  • 0,9 m (3 ft)
  • Paino
  • 3,6 ton
  • Runko
  • Lasikuitu
  • Location
  • Skovnæs, DK
DKK 745 000
EUR 99 900*
*
Hinta muunnetaan paikalliseksi valuutaksi nykyisen valuuttakurssin mukaan.

Beneteau Blue II - E-Torque electrical engines from 2013

Purjehduskatamaraani Beneteau Blue II:n suunnitteli Philippe Briand, ja Beneteau valmisti sitä ehkä vain 25-30 kappaletta. Tätä vuonna 1987 valmistettua mallia on kunnostettu ja päivitetty perusteellisesti sen jälkeen, kun nykyinen omistaja osti aluksen vuonna 2011. Alus on nyt sekä kosmeettisesti että teknisesti erinomaisessa kunnossa ja 100-prosenttisesti valmis vesillelaskua varten.

Beneteau Blue II on luotettava ja tilava katamaraani, joka tarjoaa erinomaiset purjehdusominaisuudet ja mukavuuden sekä lyhyille että pitkille matkoille. Suunnittelun tuloksena on hyvin tasapainoinen alus, joten se on suosittu valinta purjehduksen harrastajien keskuudessa, jotka etsivät monipuolista ja hallittavaa monirunkoista venettä. Benetea
Purjehduskatamaraani Beneteau Blue II:n suunnitteli Philippe Briand, ja Beneteau valmisti sitä ehkä vain 25-30 kappaletta. Tätä vuonna 1987 valmistettua mallia on kunnostettu ja päivitetty perusteellisesti sen jälkeen, kun nykyinen omistaja osti aluksen vuonna 2011. Alus on nyt sekä kosmeettisesti että teknisesti erinomaisessa kunnossa ja 100-prosenttisesti valmis vesillelaskua varten.

Beneteau Blue II on luotettava ja tilava katamaraani, joka tarjoaa erinomaiset purjehdusominaisuudet ja mukavuuden sekä lyhyille että pitkille matkoille. Suunnittelun tuloksena on hyvin tasapainoinen alus, joten se on suosittu valinta purjehduksen harrastajien keskuudessa, jotka etsivät monipuolista ja hallittavaa monirunkoista venettä. Beneteau Blue II soveltuu myös rannikkopurjehdukseen matalan syväyksensä ansiosta, mikä mahdollistaa navigoinnin matalilla vesillä, joita yksirunkoiset veneet saattavat välttää.

Kaiken kaikkiaan "Vi to" on tilava ja valoisa ja siinä on runsaasti säilytystilaa. Keskilaivan keskellä on erittäin valoisa ja mukava salonki, kiitos suuren lasiosan ja liukuoven ohjaamoon ja ikkunaosan keulassa. Tyyrpuurin puolella on kahden hengen hytti ja ruokakomero ja paapuurin puolella kahden hengen hytti ja erillinen wc. Ohjaamossa on runsaasti istumapaikkoja ohjaamopöydässä sekä kätevä vinssin käyttö ja aluksen yleinen manöövrointi ohjauspyörän sekä karttaplotterin ja kaikuluotaimen avulla sekä tyyrpuurin että paapuurin puolella.

"Vi to" on erittäin kaunis ja päivitetty esimerkki monipuolisesta monirunkoisesta aluksesta, jolla on erinomaiset purjehdusominaisuudet ja vaikuttava varustelutaso, mukaan lukien vuoden 2013 sähkömoottorit akuilla vuodesta 2021 alkaen.

Tutustu alla olevaan varusteluetteloon ja yhteenvetoon ja ota yhteyttä minuun lisätietoja varten.

Yleistä:
- Jatkuvasti kunnostettu ja päivitetty vuodesta 2012 lähtien, mukaan lukien osmoosikäsittely ja vaihto E-Torque-sähkömoottoreihin vuonna 2013.
- Ohjauspaikka molemmilla puolilla, moottorin ohjaus tyyrpuurin puolella.
- Uskomattoman helppo ohjattavuus johtuen kahdesta moottorista, joiden välinen etäisyys on suuri.
- Erinomaiset purjehdusominaisuudet, osittain alhaisen painon ansiosta.
- Noin sama nopeus solmuina kuin tuulen nopeus metreinä sekunnissa (esim. 6 nm = 6 solmua, 10 nm = 10 solmua).
- Purjehtii jopa 15 solmua ja pystyy pitämään 11 solmua pitkillä matkoilla (esim. omistajan matka Samsøstä Rørvigiin).

Varusteet: Varusteita: Mahdolliset veneet: 1:
- Garmin 722 -plotterit molemmilla puolilla, yhdistetty Ethernetillä.
- Raymarine-autopilotti kauko-ohjauksella.
- VHF- ja AIS-vastaanotin.
- Eberspächer-öljykattila lämmitykseen.
- Fusion-musiikkijärjestelmä.
- 20 kg. Rocna-pääankkuri edessä ja uusi Fortress FX-16 -alumiiniankkuri perässä.
- Suhteellisen uusi Aquaquick Rib roikkuu "hyllyllä" ohjaamon alla/takana.
- Suihku uimalaiturilla (kylmä vesi).
- Ohjaamoteltta ja patjojen/tyynyjen suojukset (2023).

Purjeet:
- Purjeet: Genua (n. 2012).
- Koodi 0 (2022).
- Varret (vanhemmat, mutta hyvin vähän käytetyt).
- Pääpurje (vanhempi - mutta OK).

Moottori ja sähköt:
- Kaksi 10 kW:n sähkömoottoria E-Torquelta, kummassakin 10 kW:n litium 48V akut vuodelta 2021.
- Kantama noin 40 meripeninkulmaa.
- Gori 2-lapainen taittopotkuri.
- 720 W:n aurinkokennot, jotka lataavat toista kahdesta 10 kW:n 48 V:n akusta.
- Yhdistetty laturi/invertteri toiselle 48 V:n akuista, joka muuntaa jännitteen 220 V:ksi ja jakaa virran toiselle 48 V:n akulle ja erillisillä latureilla kahdelle 100 Ah:n kulutusakulle.
- Akkuja on mahdollista ladata myös 220V maasähkön kautta.

Asettelu:
- Ruokakomero tyyrpuurin puoleisessa rungossa, jossa on jäähdytyslaatikko.
- Valtava salonki, josta on hyvät näkymät keulaan ja perään.
- Suuri ohjaamo, jossa Flexiteak-lattia, hyvin suojattu ja mukavilla tyynyillä.
- Uusi ohjaamoteltta, joka muuttaa ohjaamon ylimääräiseksi istuinalueeksi huonolla säällä.
- Suuri trampoliini, suosittu hengailupaikka nuorille ja vanhoille, täydellinen leluille, kuten leijavarusteille ja SUP-laudoille.
- Kaksi suurta etuhuonetta, joista toisessa on öljylämmitys (20 litran säiliö).
- Eteisten lattian alla on 180 litran muovinen vesisäiliö kummassakin rungossa.
- Yhtä etuhuonetta voidaan käyttää ylimääräisenä makuupaikkana lapsille.
Purjehduskatamaraani Beneteau Blue II:n suunnitteli Philippe Briand, ja Beneteau valmisti sitä ehkä vain 25-30 kappaletta. Tätä vuonna 1987 valmistettua mallia on kunnostettu ja päivitetty perusteellisesti sen jälkeen, kun nykyinen omistaja osti aluksen vuonna 2011. Alus on nyt sekä kosmeettisesti että teknisesti erinomaisessa kunnossa ja 100-prosenttisesti valmis vesillelaskua varten.

Beneteau Blue II on luotettava ja tilava katamaraani, joka tarjoaa erinomaiset purjehdusominaisuudet ja mukavuuden sekä lyhyille että pitkille matkoille. Suunnittelun tuloksena on hyvin tasapainoinen alus, joten se on suosittu valinta purjehduksen harrastajien keskuudessa, jotka etsivät monipuolista ja hallittavaa monirunkoista venettä. Benetea

Laiteluettelo

Motor
HP27
Moottorin vuosi2013
Potkurin akseliFast aksel
Potkuri2 bladet foldepropel
Moottorit2
Nopeus5
Segel och rigg
SuurpurjeKyllä
PääpurjeKyllä
PääpurjeDoyle (2012)
RigtypeBermuda Sloop
Koodi 0Kyllä
SpinnakerKyllä
Puomin suojusKyllä
Lazy JackKyllä
ZippackKyllä
KäärintäKyllä
Navigointi
KarttaplotteriKyllä
Karttaplotteri2 x Garmin 722 (forbundet med ethernet)
TukkiKyllä
SyvyysluotainKyllä
VHF-radioKyllä
VHF-radioGarmin VHF 100i
KompassiKyllä
AutopilottiKyllä
AutopilottiRaymarine
LandternsKyllä
GPSKyllä
PuhallinsoitinKyllä
AIS responderJa
Inombords
LiesiKyllä
JäähdytinKyllä
WCKyllä
SaostussäiliöKyllä
SuihkuKyllä
Vuoteet2 + 2 + 1
Ohjaamon enimmäiskorkeus (cm)180
StereoKyllä
Vuoteen pituus (cm)190
LämmitysKyllä
Säiliön pito40
DækstømningKyllä
Cockpit
PyöränlaakerointiKyllä
Ohjaamon telttaKyllä
CockpittableKyllä
Ohjaamon tyynytKyllä
WinchenLewmar 40
Däck
Teak ohjaamossaKyllä
Tukijalka ja turvaköydetKyllä
UimalaituriKyllä
UimatikkaatKyllä
WindbreakersKyllä
Utrustning
SuojuksetKyllä
KiinnitysköydetKyllä
Jolli / gummibåtKyllä
TalvipeiteKyllä
PalosammutinKyllä
AnkkuriRocna 20 + Fortress FX-16
Muut laitteetSolceller 720 w
Sekalaiset
Teho 230VKyllä
Veneen nimiVi to
AkkulaturiKyllä
Paristot2 x 10 kW + 2 x 100 Ah
Paineistettu vesiKyllä
KuumavesisäiliöEi
PilssipumppuKyllä
Sähköinen vinssiEi
VesisäiliöKyllä
Rungon numero0144085-15001-07042
Vesisäiliö (litroina)2 x 180

Kuvaus ja varustelista ovat omistajan toimittamia ja YachtBroker ei ole vastuussa mahdollisista virheistä tai epätarkkuuksista.

Katso myös ...

YachtBroker on Skandinavian suurin ammattimaisten venevälittäjien ketju, joka auttaa satoja tyytyväisiä asiakkaita ostamaan ja myymään veneitä vuosittain.