Hinta muunnetaan paikalliseksi valuutaksi nykyisen valuuttakurssin mukaan.
X-Yachts of Denmark X-40 2006
X-Yacht X-40 - 2006
Tanskalaisen X-Yachtsin täydellinen cruiser/racer - rakennettu purjehtijoille, jotka vaativat sekä nopeutta että mukavuutta.
Rakentaminen ja suunnittelu
X-40:n on suunnitellut Niels Jeppesen ja se valmistetaan X-Yachtsin telakalla Haderslevissä. Vene on rakennettu X-Yachtsin tunnetulla teräsvenerungolla, joka takaa rungon optimaalisen lujuuden ja jäykkyyden. Tämä tarkoittaa venettä, joka selviytyy kovassakin säässä turvallisuudesta tai purjehdussuorituskyvystä tinkimättä.
Runko on tyhjiömuovattu sandwich-rakenteisena Divinycellillä, joka tarjoaa kevyen mutta erittäin vahvan rakenteen ja vähentää samalla painoa suorituskyvyn parantamiseksi.
Erittäin hyvin
X-Yacht X-40 - 2006
Tanskalaisen X-Yachtsin täydellinen cruiser/racer - rakennettu purjehtijoille, jotka vaativat sekä nopeutta että mukavuutta.
Rakentaminen ja suunnittelu
X-40:n on suunnitellut Niels Jeppesen ja se valmistetaan X-Yachtsin telakalla Haderslevissä. Vene on rakennettu X-Yachtsin tunnetulla teräsvenerungolla, joka takaa rungon optimaalisen lujuuden ja jäykkyyden. Tämä tarkoittaa venettä, joka selviytyy kovassakin säässä turvallisuudesta tai purjehdussuorituskyvystä tinkimättä.
Runko on tyhjiömuovattu sandwich-rakenteisena Divinycellillä, joka tarjoaa kevyen mutta erittäin vahvan rakenteen ja vähentää samalla painoa suorituskyvyn parantamiseksi.
Erittäin hyvin huollettu, huollettu säännöllisesti, ja vuonna 2023 se sai suuret päivitykset ja huollot X-Yachtin telakalla Haderslevissä.
Tämä sisältää uudet Elvstrøm-purjeet, Furling-puomin, Coppercoat-pohjamaalin ja paljon muuta. Kaikki X-Yachtin tekemät asiakirjat ovat saatavilla.
Vuonna 2024 vaihdettiin akut ja salongin tyynyt, myös X-Yachtin toimesta.
Syvä T-peräsin lyijypulpilla tarjoaa matalan painopisteen ja siten suuren vakauden, kun taas korkea takilamuotoilu tarjoaa tehokkaan purjepinta-alan, joka hyödyntää jopa kevyet tuulet.
Mitat
Pituus (LOA): 12,19 m.
Pituus vesilinjalla (LWL): 10,67 m.
Leveys: 3,80 m
Syväys: 2,10 m (vakiokelillä)
Vetoisuus: noin 7 450 kg
Painolasti: 3 350 kg
Moottori ja tekniikka
Moottori: Yanmar D2-40 40 hv diesel, purjevetolaite
Polttoainesäiliö: n. 150 litraa
Makean veden säiliö: n. 350 litraa
Diesel-lämmitysjärjestelmä mukavuutta viileämpään ilmastoon.
Takilointi ja purjeet
9/10 murtoalumiininen takilointi
Peräsin ja vinopurje
Furlerpuominen isopurje (2023)
Genua rullapurjeella (2023)
Spinnakerin/genakerin varusteet
Andersenin kansivarusteet. Kaksi nopeus- ja yksi sähkövinssi
Teak-kansi ja ohjaamo - tyylikäs ja käytännöllinen.
Elektroniikka ja navigointi
Raymarinen navigointipaketti (karttaplotteri, loki, kaikuluotain, tuulimittari).
VHF-radio
AIS-transponderi
Kompassi ja varanavigointi
Sisustus
X-40 tunnetaan laadukkaasta, hyvin varustellusta ja ylellisestä sisustuksesta. Sisätilat on viimeistelty teak-puulla ja niissä on runsaasti valoa ja harkittuja ratkaisuja.
Salonki: Suuri ja valoisa, jossa on kokoontaitettava pöytä, kaksi sohvaa ja runsaasti kaappitilaa.
Keittiö: L-muotoinen, jossa on kaksinkertainen pesuallas, kaasuliesi/uuni, jääkaappi ja runsaasti työtilaa.
2 tilavaa hyttiä, joissa on kahden hengen vuoteet ja kaappitilaa.
2 suurta wc:tä, joissa on pesuallas, suihku ja wc.
Korostetut ominaisuudet
Tanskalaista laatua ylähyllyltä
Erinomainen kilpa-ajopotentiaali matkustusmukavuudesta tinkimättä
Nopea ja turvallinen purjevene, jota voi käsitellä pieni miehistö
Tyylikkäät linjat, jotka eivät koskaan mene pois muodista
vankka rakenne ja todistettu kestävyys
Tämä vuoden 2006 X-Yacht X-40 on selkeä valinta purjehtijoille, jotka haluavat vakavasti otettavan suorituskykyisen risteilijän, joka on valmis viikonloppuristeilyyn, pitkän matkan risteilyyn ja kilpailemiseen.
X-Yacht X-40 - 2006
Tanskalaisen X-Yachtsin täydellinen cruiser/racer - rakennettu purjehtijoille, jotka vaativat sekä nopeutta että mukavuutta.
Rakentaminen ja suunnittelu
X-40:n on suunnitellut Niels Jeppesen ja se valmistetaan X-Yachtsin telakalla Haderslevissä. Vene on rakennettu X-Yachtsin tunnetulla teräsvenerungolla, joka takaa rungon optimaalisen lujuuden ja jäykkyyden. Tämä tarkoittaa venettä, joka selviytyy kovassakin säässä turvallisuudesta tai purjehdussuorituskyvystä tinkimättä.
Runko on tyhjiömuovattu sandwich-rakenteisena Divinycellillä, joka tarjoaa kevyen mutta erittäin vahvan rakenteen ja vähentää samalla painoa suorituskyvyn parantamiseksi.
Kuvaus ja varustelista ovat omistajan toimittamia ja YachtBroker ei ole vastuussa mahdollisista virheistä tai epätarkkuuksista.
Katso myös ...
YachtBroker on Skandinavian suurin ammattimaisten venevälittäjien ketju, joka auttaa satoja tyytyväisiä asiakkaita ostamaan ja myymään veneitä vuosittain.