• Bavaria 34 YB Ahlers #1
  • Bavaria 34 YB Ahlers #3
  • Bavaria 34 YB Ahlers #76
  • Bavaria 34 YB Ahlers #74
  • Bavaria 34 YB Ahlers #75
Bavaria 34 YB Ahlers
FacebookLinkedIn
  • Merkki
  • Bavaria
  • Malli
  • 34 Cruiser
  • Vuosi
  • 1988
  • Moottori
  • Volvo Penta D1 20 2009
  • Polttoaine
  • Diesel
  • Pituus
  • 10,34 m (33,9 ft)
  • Leveys
  • 3,48 m (11,4 ft)
  • Syvyys
  • 1,35 m (4,4 ft)
  • Paino
  • 4,5 ton
  • Runko
  • Lasikuitu
  • Sijainti
  • DE
EUR 45 000

Bavaria

Bavaria 34 - ajaton ja nuori

Bavaria 34 - teknisesti ja optisesti kuin uusi

Tämä Bavaria 34 (rakennettu vuonna 1988) ei ole vene, jonka ikä näkyy - monilla osa-alueilla se ylittää odotukset, joita yleensä asetetaan 80-luvun jahdeille. Se on ollut vuosikymmeniä perheen omistuksessa, ja sitä on jatkuvasti modernisoitu, huollettu ja optimoitu. Siinä yhdistyvät klassinen rakenne ja tilava mukavuus sekä nykyaikaiset parannukset, joita muuten löytyy vain paljon nuoremmista jahdista.

Mikä tekee tästä aluksesta erityisen

Takilointi ja purjeet:
Monissa tämän aikakauden Bavaria 34 -veneissä on vakiotakila, pienempi suurpurje ja konservatiivinen genua. Toisin on tässä mallissa: täydellisellä Selden-takilalla vuodelta 2016, suure
Bavaria 34 - teknisesti ja optisesti kuin uusi

Tämä Bavaria 34 (rakennettu vuonna 1988) ei ole vene, jonka ikä näkyy - monilla osa-alueilla se ylittää odotukset, joita yleensä asetetaan 80-luvun jahdeille. Se on ollut vuosikymmeniä perheen omistuksessa, ja sitä on jatkuvasti modernisoitu, huollettu ja optimoitu. Siinä yhdistyvät klassinen rakenne ja tilava mukavuus sekä nykyaikaiset parannukset, joita muuten löytyy vain paljon nuoremmista jahdista.

Mikä tekee tästä aluksesta erityisen

Takilointi ja purjeet:
Monissa tämän aikakauden Bavaria 34 -veneissä on vakiotakila, pienempi suurpurje ja konservatiivinen genua. Toisin on tässä mallissa: täydellisellä Selden-takilalla vuodelta 2016, suuremmalla suurpurjeella ja 105 %:n genualla saat huomattavasti paremman purjehduskyvyn verrattuna vanhempiin veneisiin.

Uusi köli ja vakaus:
X-Yachtsin uusi köli, jonka syväys on n. 1,95 m, tarjoaa enemmän vakautta ja paremman kurssin myös merellä ja peräaallokossa - tässä monet alkuperäiset versiot jäävät jälkeen.


Kun muut samanikäiset veneet kamppailevat vanhempien moottoreiden ja aikaa vievien jälkiasennusten kanssa, tämä Volvo Penta -moottori on jo nykyaikainen, taloudellinen ja vähäkuormitteinen. Taittopotkuri edistää tehokkuutta ja tasaista ajoa.

Mukavuus ja sisustus:
Vastaavassa veneessä on usein käytön merkkejä, kuluneet verhoilut tai vanhentuneet varusteet. Tässä veneessä verhoilu ja vaahtomuovi on uusittu vasta vuonna 2019, suihkukupu ja kakkuteline ovat nykyaikaisia, sisätilojen varusteet ovat hyvin huollettuja, kaikki varusteet ovat toimivia - kuten jääkaappi, boileri, keittokomero ja uuni - ja kokonaisuus on erittäin mukava 6 makuupaikalla.

Elektroniikka ja navigointi:
Tässä taas on moderni plotteri, päivitetty loki/syvyys/tuulimittaus, VHF-radio ja hyvät navigointilaitteet - vähemmän tarvetta jälkiasennuksille, vähemmän huolia uudelle omistajalle.

Johtopäätökset:
Alus on purjehdusvalmis ja mukavasti varusteltu - suorituskyvyn tai turvallisuuden suhteen ei ole tarvetta kuroa umpeen. Jokainen, joka odottaa Bavaria 34:ää tyypillisessä tarjonnassaan, hämmästyy, kuinka ajaton ja nuori tämä vene on - arvoa lisäävillä päivityksillä ja huolellisella huollolla.

Faktat:

Historia
* Perheomistuksessa vuodesta 1988
* Jatkuvasti huollettu ja modernisoitu useita kertoja.
* Kokonaiskunto: teknisesti ja visuaalisesti huomattavasti parempi kuin tyypillisenä rakennusvuotenaan.

Takilointi ja purjeet

* 2016:** Täysin uusi Selden-takilaituri (masto ja seisova takila).
* Suurennettu isopurje → enemmän tehoa.
* Genua 105 %, UK Sails, kiertävä laminaattipurje.
* Myös vanhempi genua saatavilla
* Lazyjack-järjestelmä (2020)
* Gennaker-laite (Selden)
* Spinnakerin napa

Keel ja vedenalainen runko
* Uusi köli X-Yachtsilta (Tanska)→ n. 1,95 m syväys.
* Sisäänrakennettu parempaa vakautta ja purjehduskykyä varten 2007 laminoitu

Moottori ja propulsio
* Volvo Penta D1-20, 2009
* Hyvin vähän moottoritunteja
* Taittopotkuri
* Manuaalinen pilssipumppu

Kansi & takilointi laitteisto
* 6 itsestään kallistuvaa Andersenin vintturia
* Harken furling genua, Harken blokit kannella, päälaki ohjaamoon taivutettu.
* Suihkupeite (2020)
* Kakkuhylly (2020)

Sisustus ja mukavuus
* Uusi verhoilu ja vaahtomuovi (2019)
* Teak-kansi Glücksburgin puusepältä.
* 6 vuodepaikkaa
* Keittiö: kaasuliesi uunilla (2-polttimella), jääkaappi.
* Kattila (n. 4 vuotta vanha).
* Ohjaamon suihku
* WC (säiliö käytettävissä, mutta tällä hetkellä irrotettu).

Navigointi ja elektroniikka
* Langaton Tacktick-ilmapuntari
* Tacktick loki- ja syvyysmittari (modernisoitu) langaton
* VHF-radio Dantronik vanha
* Raymarine RC 435 karttaplotteri
* Radio

Erityiset vahvuudet verrattuna tyypilliseen Bavaria 34:een (1988)
* Uusi Selden-takilaituri (2016) + suurempi purje → huomattavasti parempi purjehduskyky
* X-Yachtsin syvä köli (1,95 m) → vakaampi ja nopeampi.
* Moottori uudenaikaisempi ja vähän ajettu → ei huolia kuten alkuperäisillä moottoreilla.
* Mukavuusparannukset (verhoilu, suihkukupu, kakkuteline, boileri, sisustus).
→ näyttää nuoremmalta veneeltä
* Modernisoidut navigointi- ja elektroniikkalaitteet → heti valmis purjehtimaan
Bavaria 34 - teknisesti ja optisesti kuin uusi

Tämä Bavaria 34 (rakennettu vuonna 1988) ei ole vene, jonka ikä näkyy - monilla osa-alueilla se ylittää odotukset, joita yleensä asetetaan 80-luvun jahdeille. Se on ollut vuosikymmeniä perheen omistuksessa, ja sitä on jatkuvasti modernisoitu, huollettu ja optimoitu. Siinä yhdistyvät klassinen rakenne ja tilava mukavuus sekä nykyaikaiset parannukset, joita muuten löytyy vain paljon nuoremmista jahdista.

Mikä tekee tästä aluksesta erityisen

Takilointi ja purjeet:
Monissa tämän aikakauden Bavaria 34 -veneissä on vakiotakila, pienempi suurpurje ja konservatiivinen genua. Toisin on tässä mallissa: täydellisellä Selden-takilalla vuodelta 2016, suure

Laiteluettelo

Motor
HP20
Moottorin vuosi2009
Makean veden jäähdytysKyllä
Potkurin akseli3 Blatt Faltpropeller neu
Segel och rigg
SuurpurjeKyllä
SuurpurjeMain UK Sail Cruiser Laminat 2016
PääpurjeKyllä
PääpurjeGenua 105% UK sails Cruiser laminat 2016
RigtypePartial Selden neu 2016 höher
Koodi 0Ei
SpinnakerEi
GennakkerEi
Puomin suojusKyllä
Lazy JackKyllä
KäärintäKyllä
Spinnakerin napaKyllä
Navigointi
KarttaplotteriKyllä
KarttaplotteriRaymarine RC 435
TukkiKyllä
SyvyysluotainKyllä
FishfinderEi
VHF-radioKyllä
VHF-radioDantronic
TutkaEi
AutopilottiKyllä
AutopilottiSimrad Navigo
LyhtyjäKyllä
PuhallinsoitinKyllä
Inombords
LiesiKyllä
JäähdytinKyllä
WCKyllä
SaostussäiliöKyllä
SuihkuKyllä
Vuoteet6
Ohjaamon enimmäiskorkeus (cm)190
TVEi
StereoKyllä
LämmitysEi
Säiliön pitonicht angeschlossen
DækstømningKyllä
Satelliitti-TV-antenniEi
PesukoneEi
AstianpesukoneEi
Cockpit
TillerEi
PyöränlaakerointiKyllä
SuihkuhuppuKyllä
Ohjaamon telttaKyllä
Ohjaamon tyynytKyllä
Winchen6 Andersen selftailing
Däck
Teak-kansiKyllä
Teak ohjaamossaKyllä
Tukijalka ja turvaköydetKyllä
UimalaituriEi
UimatikkaatKyllä
WindbreakersEi
Utrustning
SuojuksetKyllä
KiinnitysköydetKyllä
Jolli / gummibåtEi
Talvi kehtoEi
TalvipeiteKyllä
HengenpelastajaEi
PalosammutinKyllä
Sekalaiset
Teho 230VKyllä
Paristot3 normal
Paineistettu vesiKyllä
KuumavesisäiliöKyllä
PilssipumppuKyllä
Sähköinen vinssiEi
VesisäiliöKyllä
CE-hyväksyttyKyllä
Epirpnein
WatermakerEi

Kuvaus ja varustelista ovat omistajan toimittamia ja YachtBroker ei ole vastuussa mahdollisista virheistä tai epätarkkuuksista.

Katso myös ...

YachtBroker on Skandinavian suurin ammattimaisten venevälittäjien ketju, joka auttaa satoja tyytyväisiä asiakkaita ostamaan ja myymään veneitä vuosittain.