33 Fod Mahogny Ketch
FacebookLinkedIn
  • Merkki
  • One Off
  • Malli
  • Bianca Walsted 33 Ketch
  • Vuosi
  • 1970
  • Moottori
  • Volvo Penta MD2030 BCT
  • Polttoaine
  • Diesel
  • Pituus
  • 9,88 m (32,4 ft)
  • Leveys
  • 3,2 m (10,5 ft)
  • Syvyys
  • 1,32 m (4,3 ft)
  • Paino
  • 7,5 ton
  • Runko
  • Mahonki
  • Sijainti
  • Grenå, DK
DKK 349 000
EUR 46 800*
*
Hinta muunnetaan paikalliseksi valuutaksi nykyisen valuuttakurssin mukaan.

1970 33 fods mahogny kecth - opdateret og bare smuk !

33 jalka klassinen täysin hyvin hoidettu ketsh 1970

1970 Mahogany-on-Oak Ketch - Purjehdusklassikko, jossa on teak-kansi ja historiaa rungossa.

Oletko sellainen ihminen, joka tunnustelee puuosat ennen kuin tarkistaa mittarit? Sitten tämä saattaa olla vene, jota olet odottanut. Tämä mahonki-tammi -rakenteinen klassinen ketssi vuodelta 1970 on kunnossa, joka kertoo vuosien rakastavasta huollosta ja hyvän merimiestaidon kunnioittamisesta.

Rakennettu merimiehille, merimiesten toimesta - ja merimiesten rakastama:

Runko on rakennettu mahongista tammelle Lohalsin puutelakalla vuonna 1970, minkä jälkeen Walsteds Værft Thurøssä varusti sen. Joten ehdotonta käsityötaitoa ja parhaita perinteitä.

Ketjurikas - tasapainoinen ja ketterä, myös kova
1970 Mahogany-on-Oak Ketch - Purjehdusklassikko, jossa on teak-kansi ja historiaa rungossa.

Oletko sellainen ihminen, joka tunnustelee puuosat ennen kuin tarkistaa mittarit? Sitten tämä saattaa olla vene, jota olet odottanut. Tämä mahonki-tammi -rakenteinen klassinen ketssi vuodelta 1970 on kunnossa, joka kertoo vuosien rakastavasta huollosta ja hyvän merimiestaidon kunnioittamisesta.

Rakennettu merimiehille, merimiesten toimesta - ja merimiesten rakastama:

Runko on rakennettu mahongista tammelle Lohalsin puutelakalla vuonna 1970, minkä jälkeen Walsteds Værft Thurøssä varusti sen. Joten ehdotonta käsityötaitoa ja parhaita perinteitä.

Ketjurikas - tasapainoinen ja ketterä, myös kovassa säässä.

Mahonkia ja tammea - klassinen rakenne, joka kestää.

Hienoin tiikkikansi, tiikkiovet ja -detaljit - kaikki huolellisesti säilytetty ja jatkuvasti huollettu.

Alkuperäinen sisustus, jossa on paljon charmia ja merellistä tunnelmaa, mutta jossa on monia päivityksiä, jotka kunnioittavat veneen tyyliä ja charmia

Hyvin varusteltu ja valmis uusiin seikkailuihin:

Päivitetty jatkuvasti alkuperäistä ilmaisua kunnioittaen.
Uusi moottori vuonna 1999, uudet mastot vuonna 2016.
Vuonna 2000 suoritettiin suuri kunnostus, jossa ruostumattomasta teräksestä valmistetut säiliöt, wc ja suihku, jossa on painevesijärjestelmä.
mukaan lukien lämminvesijärjestelmä ja WC-säiliö.
Vuonna 2016 asennettiin uudet mastot ja uusi puomi sekä päämastoon että mizzeniin, jotka on tehty mastojen tapaan pitspiinistä.
Myös puomin puomi ja veneen koukkua varten tarkoitettu pyöröhaka on tehty pitspinestä.

Soveltuu sekä rannikkopurjehdukseen että pidemmille matkoille.

Purjehduksen ilo, jossa on sielua ja moderni kosketus.
Tämä vene ei ole vain kaunis, se on mielettömän kaunis - ja se purjehtii fantastisesti.
Turvallinen ja vakaa pitkäjänniterakenne, joka tarjoaa tasaisen ajon ja turvallisuuden tunteen, jota harvoin löytyy nykyaikaisista veneistä.

Katso kuvia, ja jos rakastut, soita meille sopiaksesi katselmuksesta ajanvarauksella - vene on hallissa Grenåssa.

Ota yhteyttä keskustelua varten - sinun ei tarvitse olla veneenrakentaja pitämään veneen hyvännäköisenä, mutta sinun on rakastettava puuveneitä, siedettävä paljon ihailevia katseita matkalla jokaiseen sisäänkäyntiin ja paljon arvostavia puheita jokaisella laiturilla.

Erittäin harvinainen tilaisuus päästä tällaisen kauniin, hyvin hoidetun ja päivitetyn veneen omistajaksi.
1970 Mahogany-on-Oak Ketch - Purjehdusklassikko, jossa on teak-kansi ja historiaa rungossa.

Oletko sellainen ihminen, joka tunnustelee puuosat ennen kuin tarkistaa mittarit? Sitten tämä saattaa olla vene, jota olet odottanut. Tämä mahonki-tammi -rakenteinen klassinen ketssi vuodelta 1970 on kunnossa, joka kertoo vuosien rakastavasta huollosta ja hyvän merimiestaidon kunnioittamisesta.

Rakennettu merimiehille, merimiesten toimesta - ja merimiesten rakastama:

Runko on rakennettu mahongista tammelle Lohalsin puutelakalla vuonna 1970, minkä jälkeen Walsteds Værft Thurøssä varusti sen. Joten ehdotonta käsityötaitoa ja parhaita perinteitä.

Ketjurikas - tasapainoinen ja ketterä, myös kova

Laiteluettelo

Motor
HP29
Moottorin käyttötunnit470
Moottorin vuosi1999
Makean veden jäähdytysEi
Potkurin akseliSkrueaksel
PotkuriPropel 3 bladet
Moottorit1
Polttoainekapasiteetti75
Segel och rigg
SuurpurjeKyllä
PääpurjeKyllä
RigtypeKetch
Puomin suojusKyllä
KäärintäKyllä
Navigointi
KarttaplotteriKyllä
KarttaplotteriSimrad CE33
TukkiKyllä
LyhtyjäKyllä
GPSKyllä
Inombords
LiesiKyllä
JäähdytinKyllä
WCKyllä
SaostussäiliöKyllä
SuihkuKyllä
Vuoteet4
Ohjaamon enimmäiskorkeus (cm)2
Cockpit
PyöränlaakerointiKyllä
CockpittableKyllä
Ohjaamon tyynytKyllä
Däck
Teak-kansiKyllä
Teak ohjaamossaKyllä
Tukijalka ja turvaköydetKyllä
Kokonaispituus9,60
Utrustning
SuojuksetKyllä
KiinnitysköydetKyllä
Jolli / gummibåtEi
Talvi kehtoKyllä
PalosammutinKyllä
PelastusveneViking 6 pers
Sekalaiset
Veneen nimiAmanda
AkkulaturiKyllä
Paineistettu vesiKyllä
KuumavesisäiliöKyllä
PilssipumppuKyllä
VesisäiliöKyllä
CE-hyväksyttyEi
Todiste maksetusta EU:n arvonlisäverostaKyllä

Kuvaus ja varustelista ovat omistajan toimittamia ja YachtBroker ei ole vastuussa mahdollisista virheistä tai epätarkkuuksista.

Katso myös ...

YachtBroker on Skandinavian suurin ammattimaisten venevälittäjien ketju, joka auttaa satoja tyytyväisiä asiakkaita ostamaan ja myymään veneitä vuosittain.